Skip to main content

Futurum Brouwerij de Toekomst, een eerbetoon aan Fijnaart



Futurum Brouwerij de Toekomst, een eerbetoon aan Fijnaart
Fijnaart, een plek vol geschiedenis en schoonheid, dat verdient een plek in de schijnwerpers. En dat is precies wat Martijn en Loes voor ogen hebben met de rebranding van Brouwerij de Toekomst.

“Toen we begonnen, ontwierpen we ons eigen logo en etiket. Jarenlang richtten we ons volledig op de kwaliteit van het bier. Maar na het winnen van meerdere prijzen is het nu echt tijd dat de buitenkant gaat aansluiten bij de binnenkant”, aldus Loes.

Een nieuwe uitstraling

De nieuwe uitstraling is chique en benadrukt de regio waar zij beiden vandaan komen: Fijnaart. Hoewel de naam van de brouwerij Brouwerij de Toekomst blijft, krijgt het biermerk een nieuwe naam: Futurum. “Dit is een bewuste keuze, omdat we binnen de brouwerij ruimte zien voor meerdere merken. Er zijn al vele ideeën voor andere dranken, zolang ze maar passen binnen het concept van een brouwerij.” Het merk en de brouwerij delen hetzelfde beeldmerk, dat het water en het land weerspiegelt waaruit Fijnaart ooit is ontstaan. Het rijke verleden van de regio wordt geëerd, terwijl er ook vooruit gekeken wordt. Net zoals Fijnaart het water trotseerde, wil Futurum een blijvende indruk maken in de bierwereld.

Fendertse week

Extra leuk is dat deze rebranding samenvalt met de jaarlijkse feestweek in Fijnaart. Tijdens de Fendertse Week organiseert Brouwerij de Toekomst, samen met de Evenementen Stichting Fijnaart, op donderdagavond het allereerste bierfestival in Fijnaart. Dit evenement biedt niet alleen de primeur om het nieuwe merk Futurum te ontdekken, maar ook de kans om bieren te proeven van bevriende brouwerijen zoals Jotbier uit Etten-Leur en DreaQus Brewery uit Bergen op Zoom. Tickets zijn nu te koop via www.brouwerijdetoekomst.nl.

Proost op de toekomst – Carpe Futurum!

Advertenties