Informatieavond organisatie evenementen



Informatieavond organisatie evenementen
Jaarlijks vinden in de gemeente Moerdijk talloze evenementen plaats waar inwoners van kunnen genieten. Veel vrijwilligers zetten zich hiervoor in. Om hen te ondersteunen, organiseert de gemeente op maandag 13 maart een informatieavond in het gemeentehuis waarbij ook politie, brandweer en Geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio (Ghor) aanwezig zijn.

Organisatoren van evenementen hebben bij de voorbereidingen op verschillende manieren met de gemeente te maken. Bijvoorbeeld voor het aanvragen van een vergunning of evenementensubsidie of het gebruik maken van hand- en spandiensten (zoals dranghekken) van de gemeente. Aan de vooravond van het nieuwe evenementenseizoen organiseert de gemeente daarom een informatieavond. Ook politie, brandweer en Ghor zijn aanwezig omdat zij belangrijke adviseurs zijn in relatie tot veiligheid.

 

Aanmelden

Organisatoren van evenementen zijn van harte uitgenodigd. Zij kunnen zich uiterlijk 5 maart aanmelden door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Programma 13 maart

19.00 uur:         Inloop

19.30 uur:         Welkom door burgemeester Aart-Jan Moerkerke

19.35 uur:         Aanvraag vergunning

20.00 uur:         Aanvraag evenementensubsidie

20.15 uur:         Aanvraag Hand- en spandiensten         

20.25 uur:         Aanvraag promotiemogelijkheden

20.35 uur:         Pauze

20.45 uur:         Vragen stellen ‘Aan tafel bij’:

- Vergunningen

- Evenementensubsidie

- Hand- en Spandiensten

- Promotiemogelijkheden

- Netwerktafel: Geen specifieke vragen aan de gemeente maar wel aan medeorganisatoren? Schuif aan bij de netwerktafel

21.30 uur:         Afsluiting door burgemeester Aart-Jan Moerkerke en gelegenheid

                        tot napraten.

Advertenties